QUÈ FEM?

FISIOTERÀPIA

• TRACTAMENT DE LESIONS MUSCULOESQUELÈTIQUES: tendinitis, esquinços, fractures, fisures, edemes, contractura, etc. derivades de la pràctica esportiva, l’activitat laboral, el desgast (artrosis, condropaties, etc.) i/o accidents de trànsit entre d’altres

• Fem tractaments particulars i també tenim convenis amb mútues sanitàries, laborals i federacions esportives.

• Tractament de dolors i dolències de l’esquena: Contractures, dolors derivats de hèrnies i/o protusions discals, dolors derivats de l'artrosi, ciàtiques recidivants, cervicàlgies, etc.​​

ESPECIALITATS

• Fisioteràpia esportiva

• Disfuncions cranio-mandibulars (ATM)

• Fisioteràpia obstètrica i reeducació del sòl pèlvic.

• Drenatge limfàtic

• Punció Seca

​

NOVETAT! LaMagneto PRO (pregunta'ns pel lloguer a domicili)
És un dispositiu médic de magnetoterapia amb CE MDR per l’aplicació domiciliària de la terapia en la rehabilitació de lesions (com per exemple fractures i edemes ossos) i diferents dolències o patologies segons indicació mèdica.

manual.jpg
electric.jpg
magnetoterapia-lamagneto-pro-kit.jpg

OSTEOPATIA

• Tractament de lesions músculo-esquelètiques des de la globalitat del cos i per tant en relació amb la resta de sistemes (visceral, NRL i circulatori) amb la intenció d’arribar a la causa inicial del problema i ajudar al cos a resoldre la lesió.

​

Amb l’osteopatia podem tractar, dins la globalitat del cos, cada sistema per millorar-ne la seva funció.

​

• Trastorns del sistema músculo-esquètic: dolors crònics, lumbàlgies, cervicàlgies, ciàtiques de repetició, molèsties derivades d’hèrnies i protusions discals; tendinitis, dolors musculars, condropaties i artrosis entre d’altres.

• Trastorns viscerals: Alteracions de les funcions dels òrgans interns que es tradueixen en estrenyiment, problemes digestius, respiratoris, alteracions uro-ginecològiques, etc.

• Trastorns cranio-orofacials: alteracions de la funció de l’ATM, millora de certs tipus de migranyes, cefalees, otitis i/o sinusitis de repetició.

• Trastorns del nadó i l’infant: compressions cranials post-part que es poden traduir en deformitats cranials, torticolis, còlics del lactant, estrenyiment, irritabilitat, trastorns del son, bronquitis i/o  de repetició, escoliosi, actituds posturals poc funcionals, etc.

ACUPUNTURA - PUNCIÓ SECA

Tractament d’afeccions, músculo-esquelètiques, mitjançant la punció de “trigger points”, meridians i plaques motores des de les bases de la MTX.

puncioseca.jpg